BIOFACH / VIVANESS 2024 - statistični podatki
Število obiskovalcev
Število razstavljavcev
Neto razstavna površina
Bruto razstavna površina
Ko govorimo o najpomembnejših dogodkih na področju pridelave, predelave, prodaje ekoloških izdelkov na svetu, je na prvem mestu vedno mednarodni strokovni sejem BIOFACH, ki ga spremlja sejem naravne kozmetike VIVANESS. Prvi BIOFACH v Ludwigshafnu leta 1990 je gostil 197 razstavljavcev in 2.500 obiskovalcev. Kmalu je prerasel v največji mednarodni strokovni sejem ekološke pridelave in predelave ter ekoloških izdelkov na svetu.
Vodilni položaj med sejmi za to panogo na svetu si BIOFACH zagotavlja tudi s strogimi merili pri oblikovanju razstavnega programa, saj lahko razstavljavci predstavljajo samo certificirane izdelke.
Stalna rast sejma dokazuje njegovo kakovost, hkrati pa odseva potrebe trga, saj je panoga še vedno v vzponu. Nürnberški sejem se je na te potrebe odzval z odprtjem dveh dodatnih hal, kar je omogočilo še boljšo in obsežnejšo predstavitev svetovne ponudbe.
Na sejmu lahko obiskovalci na enem mestu vidijo ponudbo in novosti z vsega sveta, hkrati pa dobijo natančen pregled svetovnega trga certificiranih izdelkov. Oba sejma skupaj sta odlična platforma za:
• mreženje: nobeno drugo mesto ne ponuja toliko možnosti za vzpostavljanje in negovanje stikov med kupci, dobavitelji, partnerji in potencialnimi novimi strankami
• pregled trga: tu se ponudba sreča s povpraševanjem, proizvajalci predstavljajo svoje izdelke ter analizirajo tržne razmere in konkurenco
• PR: BIOFACH je odlično mesto za ustvarjanje dobre javne podobe – sejem namreč obišče več kot tisoč novinarjev iz skoraj 40 držav
• pridobivanje znanja: tudi število udeležencev na kongresu BIOFACH iz leta v leto narašča, zadnjim razvojnim dosežkom in analizam trga naravne kozmetike pa je namenjen kongres VIVANESS
• politiko: sejemski dvojček vsako leto zbere predstavnike iz politike, združenj, nevladnih organizacij in vplivne posameznike, ki oblikujejo javno mnenje. Skupaj s strokovnjaki na sejmu BIOFACH določajo tako strategije nadaljnjega razvoja kot tudi zakonske okvire. O prihodnosti se torej tu ne le pogovarja, temveč se jo dejavno oblikuje.
Razstavni program
• sveža in zamrznjena hrana (zelenjava, meso, ribe in druga morska hrana, mleko, mlečni ter pekovski izdelki …)
• predpakirana živila (žita in mlevski izdelki, testenine, mlečni izdelki, omake, razna olja, kis, čaji, kava, sokovi, vina, sladki in slani prigrizki, dietna ter otroška hrana …)
• prehranska dopolnila
• surovine
• semena in sadike
• neprehranski ekološki izdelki (ženska in moška oblačila, hišni tekstil in drugi dodatki, detergenti in čistila, embalaža in drugo)
Spremljevalni program
• BIOFACH Congress z osrednjo temo “Organic farming, climate protection and health: What’s the connection between healthy soil and healthy people?” in naslednjimi forumi:
• BIOFACH Forum
• Sustainability Forum
• Politics Forum
• Science Forum
• Agriculture Forum
• Forum Fachhandel (samo v nemščini)
• Exhibitor presentations
• Guided tours – vodeni ogledi (tudi izven sejmišča: ogled ekoloških prodajaln v Nürnbergu, ogled kmetij in podobno)
• Novelty Stand – predstavitev novosti
• izkusite ponudbo razstavljavcev z vsemi petimi čutili, srečajte se z drugimi strokovnjaki in izmenjajte izkušnje z njimi ter prisluhnite zanimivim predavanjem o posamezni temi
• World of OLIVE OIL: platforma za izmenjavo izkušenj s pridelovalci, ocenjevanje olj po atributih (sadno, grenko, začinjeno), know-how, ki ga potrebujete, da ločite visokokakovstno olja od ponaredkov
• World of VEGAN: prezentacije inovativnih veganskih izdelkov razstavljavcev sejma, kuhanje v živo, panelne razprave in kratke predstavitve, mreženje
• World of WINE: degustacije, predstavitve nagrajenih vin MUNDUS VINI, kulinarične kombinacije vin in hrane, druženje z vinogradniki in strokovnjaki z vsega sveta
Slovenski razstavljavci na sejmu BIOFACH 2024
• Alpine group d.o.o.
• Ayatana d.o.o.
• Borgla d.o.o.
• Narayan d.o.o.
• Plastika – Andrej Mesojedec s.p.