EuroShop

Največji mednarodni strokovni sejem opreme za prodajne prostore, pospeševanje prodaje, informacijskih sistemov za prodajo, predstavitve in sejemske nastope

Datum
22.02.2026 - 26.02.2026
Lokacija
Düsseldorf, Nemčija
Turnus
Vsaka tri leta*
Leto ustanovitve
1966

* Vmes je vsako leto organiziran sejem EuroCIS.

EuroShop 2023 - statistični podatki

EuroShop

EuroShop je najpomembnejši mednarodni strokovni sejem opreme za prodajne prostore, pospeševanje prodaje, informacijskih sistemov za prodajo, predstavitve in sejemske nastope na svetu. Organiziran je vsake tri leta. Na zadnjem sejmu je ponudba več kot 1.800 razstavljavcev iz 54 držav pritegnila več kot 81 tisoč obiskovalcev iz 140 držav. Nastopilo je tudi pet slovenskih podjetij.

Usmerjen v prihodnost in dinamičen kot je dinamična sama dejavnost, predstavlja sejem prihodnost maloprodaje, novosti in trende v osmih dimenzijah. Bogat spremljevalni program vsebinsko dopolnjuje ponudbo razstavljavcev z vsega sveta.

EuroShop – več kot pol stoletja rasti

Leto Št. razstavljavcev Iz tujine Št. držav Št. obiskovalcev Iz tujine
1966 331 55 11 28.762
1970 454 97 13 40.582
1981 597 179 20 45.742 37%
1990 1.120 372 24 100.640 39%
2002 1.595 743 38 92.532 49%
2005 1.652 900 48 90.963 57%
2008 1.895 1.012 48 104.766 59%
2011 2.036 1.127 53 107.273 60%
2014 2.229 1.413 56 109.496 63%
2017 2.369 1.518 61 113.906 64%
2020 2.293 1.593 56 94.339 69%
2023 1.824 1.309 54 81.484 66%

EuroShop 2023 je potekal v hibridni obliki, ki omogoča nove možnosti za digitalno povezovanje med razstavljavci in obiskovalci ter digitalne predstavitve izdelkov in storitev. Spremljevalni program so prav tako prenašali v živo po spletu.

Razstavni program – nova zasnova “8 dimenzij”

Shop Fitting, Store Design & Visual Merchandising

• arhitektura in dizajn
• visual merchandising
• oprema trgovin
• nakupovalni vozički in košare

Lighting

• notranja in zunanja razsvetljava
• načrtovanje razsvetljave
• tehnologija

Retail Technology

• programska oprema za spletno in fizično prodajo
• plačilni sistemi
• POS
• prodajni avtomati
• označevanje cen
• komunikacijska tehnologija
• tehtalni sistemi
• zaščita proti krajam
• nadzorni sistemi
• kontrola pristopa
• poslovanje z gotovino

Retail Marketing

• digitalne marketinške rešitve
• vonjave za uspešno prodajo
• POS/POP prikazovalniki
• tiskanje/označevanje/dekoracija
• oglaševanje na prostem

Expo & Event Marketing

• oblikovanje, postavljanje in opremljanje sejemskih stojnic
• komuniciranje blagovnih znamk
• digitalne rešitve
• tehnika za izvedbo dogodkov
• konstrukcijski elementi in oprema za stojnice

Food Service Equipment

• oprema za kuhanje in pečenje
• pomivalni stroji
• oprema za pakiranje
• kavni avtomati
• avtomati za sladoled
• sokovniki
• pripomočki za rezanje in lupljenje
• aparati za pranje sadja in zelenjave

Refrigeration & Energy Management

• hladilne in zamrzovalne komore in omare
• hladilne vitrine
• hladilni in zamrzovalni pulti
• hladilnice
• zorilne komore
• oskrba z energijo in upravljanje z njo
• e-polnilnice
• ogrevanje
• prezračevanje in klimatizacija
• avtomatizacija zgradb
• vrata in sistemi vrat
• zračne zavese

Materials & Surfaces

• talne in stenske obloge
• oprema za čiščenje
• stropni sistemi
• armature
• akustika

Spremljevalni strokovni program

Spremljevalni program sestavljajo trije sklopi:
Stages: predavanja in okrogle mize o zadnjih razvojnih dosežkih in dobrih primerih iz prakse.
Areas: prostor za specialiste, zagonska podjetja in kreativce, kjer lahko predstavijo ustvarjalne ideje, vznemirljive vizije in inovativne trende.
Awards: podelitev nagrad za najuspešnejše zasnove na področju tehnologije za maloprodajo, dizajna in znanosti.

Stages
• Store Design Stage
• Retail Designers’ Stage
• Retail Technology Stage
• Connected Retail Stage
• Start-up Stage
• Retail Marketing Stage
• Expo & Event Stage

Areas
• fwd
• Italian Lighting Lounge: italijanski proizvajalci notranje in zunanje razsvetljave ter industrijski oblikovalci predstavljajo zadnje trende in inovativne sisteme
Designers’ Village: predstavitev notranjega oblikovanja skozi visokokakovostne in v prihodnost usmerjene zasnove. Od učinkovitih standardnih rešitev do najnaprednejšega dizajna.
Start-up Hub: dinamično, visoko koncentrirano. Inovativne rešitve aktualnih problemov, predvsem na področju najnaprednejših IT sistemov in rešitev.
FoodInnovation
• POPAI Shop Global Village: POP in POS marketing
• IFES Global Village: prostor za mreženje ponuja odlične možnosti za navezovanje poslovnih stikov kot tudi iskanje novih sodelavcev ali novih služb

Več o spremljevalnem programu.

Slovenski razstavljavci na sejmu EuroShop 2023

Alpfrigo d.o.o.
Evma d.o.o.
Modiz d.o.o.
Mreža Blatnik in družbenik d.n.o.
WSL Refrigeration d.o.o.

Sejmi EuroShop po svetu

Düsseldorfski sejem iz družine sejmov EuroShop ponuja še:

• sejem in-store asia, Mumbaj, Indija,
• sejem C-Star, Šanghaj, Kitajska,
• sejem EuroCIS, Düsseldorf, Nemčija.

 

Aplikacija EuroShop App

V spletnih trgovinah Apple App Store in Google play Store najdete aplikacijo “EuroShop App”. Aplikacija vsebuje katalog razstavljavcev, interaktivni tloris sejmišča in hal ter druge koristne informacije o sejmu.

EuroShop App

* Vmes je vsako leto organiziran sejem EuroCIS.

Cene neopremljenega razstavnega prostora EuroShop 2026

Začetek prijav: 15.03.2024
Rok za zgodnjo prijavo (early bird): 29.04.2025

Najmanjša velikost razstavnega prostora je 12 m².

Tip prostora Za zgodnjo prijavo €/m² Za redno prijavo €/m²
vrstni 286,00 296,00
kotni 296,00 306,00
čelni 306,00 316,00
otok 316,00 326,00
zunanji 130,00 140,00

Obvezna doplačila:
• medijski paket: 829,00  €
• pristojbina za ravnanje z odpadki: 2,70 €/m²
• pristojbina AUMA: 0,60 €/m²

Prijavnina za sorazstavljavca: 900,00 €

Prijave so obvezujoče (glej splošne pogoje).

Sprememba datuma ali odpoved sejma zaradi višje sile

Organizator lahko zaradi višje sile sejem prestavi (za do 30 odstotkov časovnega intervala med sejmi); v tem primeru razstavljavec nima pravice do zmanjšanja najemnine. Če organizator sejem odpove, je razstavljavec upravičen do povračila najemnine zmanjšane za znesek, ki je določen za umik prijave do sprejema v obdelavo (withdrawal fee before amdission). S tem si organizator in razstavljavec razumno razdelita finančno breme, ki ga je imel organizator s pripravo sejma.

Če je sejem hibriden, ima organizator diskrecijsko pravico, da izpelje prireditev v okviru digitalnih elementov, razstavljavec pa mora plačati medijski paket (media fee) in morebitne druge stroške za digitalni del, določene v posebnih pogojih.

Opozorilo pred lažnimi računi!

Želite biti prvi obveščeni o novih sejmih?

Prijavite se na naše e-novice in spremljajte najnovejša obvestila in dogajanja.

Hvala za prijavo!

{{ errors.first('email') }}
{{ errors.first('terms') }}