BrauBeviale 2019 - statistični podatki
Število obiskovalcev
Število razstavljavcev
Neto razstavna površina
Bruto razstavna površina

V letih, ko se odvija BrauBeviale, je to največji mednarodni strokovni sejem za industrijo pijač na svetu. Sejem je glavna platforma za izmenjavo informacij in predstavitev inovacij. Njegova uspešnost in prepoznavnost temeljita na premišljeni zasnovi. Ta združuje tako ponudbo razstavljavcev z vsega sveta kot bogat spremljevalni program strokovnih dogodkov, vsi skupaj pa ponujajo vrsto odgovorov in rešitev na izzive, s katerimi se sooča ta industrija.
Eden izmed teh je konkurenčni boj, ki sili proizvajalce v razvoj novih izdelkov. Za to so potrebne nove tehnologije in kakovostne surovine, na drugi strani pa vse strožji predpisi (na področju embalaže, na primer) prav tako terjajo prilagoditve v proizvodnem procesu.
Na sejmu se vse vrti okrog prihodnosti industrije pijač, ki jo krojijo različni procesi – BrauBeviale zato posveča veliko pozornosti temam, kot so globalizacija, digitalizacija, avtomatizacija, inovacije, trajnostna proizvodnja in podobno. Velik problem predstavljajo tudi podnebne spremembe in onesnaževanje okolja, ki večinoma negativno vplivata na kakovost surovin.
V okviru spremljevalnega programa so v ospredju digitalizacija v proizvodnji in distribuciji pijač, izzivi in priložnosti, ki jih pred industrijo pijač postavlja generacija Z, izvirni poslovni modeli, financiranje s pomočjo nepovratnih sredstev, (škodljivi) vplivi podnebnih sprememb na kakovost surovin in varovanje okolja.
Velika prednost sejma BrauBeviale je tudi njegova kompaktnost: tridnevni zgoščen pregled svetovnega trga zagotavlja nizke stroške in visoko učinkovitost tako za razstavljavce kot obiskovalce.
Rekorden obisk v letu 2018 in uspešna repriza v letu 2019.
Sejem je leta 2018 obiskalo rekordno število obiskovalcev, 41 tisoč iz več kot 130 držav. Leto zatem se lahko pohvalimo s praktično enako dobrim obiskom, 40.021 iz 138 držav.
Na zadnjih dveh sejmih je približno 1.100 razstavljavcev iz okrog 50 držav predstavilo najnovejšo opremo za proizvodnjo in polnjenje pijač, logistične rešitve, najkakovostnejše surovine za proizvodnjo pijač in osvežujoče trženjske ideje. Razstavni program tako obsega celotno verigo proizvodnje pijač in trženja.
Leta 2019 je iz naše regije nastopilo po osem slovenskih in hrvaških podjetij ter dve srbski.
41 tisoč obiskovalcev iz 133 držav v letu 2019 pomeni skoraj osem odstotkov več obiskovalcev kot leta 2016. Delež tujih obiskovalcev se nenehno zvišuje; leta 2014 jih je bilo 40 odstotkov, leta 2016 že 44, leta 2018 pa 45 odstotkov. Na eni strani to potrjuje kakovost in privlačnost sejma BrauBeviale, na drugi pa odseva dinamičen trg in dobre tržne obete..
Zanimanje za male pivovarne ostaja še naprej zelo visoko, zato velik del razstavnega in spremljevalnega programa ostaja namenjen prav njim. Del spremljevalnega programa je namenjen celo ljubiteljem, ki pivo sami varijo doma.
Razstavni program
• surovine za proizvodnjo pijač
• pijače kot surovina za nadaljnjo proizvodnjo pijač
• stroji in oprema za proizvodnjo pijač
• oprema za polnjenje in pakiranje
• materiali in pomožna sredstva za pakiranje, sistemi za zapiranje
• avtomatizacija in IT storitve
• delovna in laboratorijska oprema, materiali in pomožni materiali, plemenitenje piva
• energetika, inštalacije, industrijska varnost, zaščita okolja
• gostinska oprema in catering
• transport in logistika
• trženje in storitve
Ciljne skupine obiskovalcev
• pivovarne (tudi mikro pivovarne)
• polnilnice vod
• proizvajalci alkoholnih in brezalkoholnih pijač (vključno z mlekarnami)
• vele- in maloprodaja pijač ter gostinske opreme in inventarja
• hotelirstvo in gostinstvo
• proizvajalci embalaže
Slovenski razstavljavci na sejmu BrauBeviale 2023
• Anefill d.o.o.
• Dejmo d.o.o.
• Hmezad exim d.d.
• Petek proces d.o.o.
• Škrlj d.o.o.
• Šraml d.o.o.
• Transpak d.o.o.
• Združenje hmeljarev Slovenije