Messe Frankfurt

Uradni zastopnik Frankfurtskega sejma za Slovenijo, Hrvaško, Bosno in Hercegovino ter Albanijo.

Prijavni proces pri Frankfurtskem sejmu (Intention to Exhibit) 

Prijava ni več obvezujoča

Frankfurtski sejem (organizator) je prijavne postopke spremenil z operativnega in pravnega vidika. Včasih je bila prijava za razstavljavca obvezujoča, po novem pa obveznosti in pravice za obe strani nastopijo precej pozneje. Za razstavljavce je to dobro, saj jim odločitev ni več treba sprejemati pod pritiskom.

Prijavni postopek po korakih 
  1. Namera o razstavljanju (Intention to Exhibit)
    Podjetje izrazi namero o razstavljanju na spletni strani sejma. V meniju izberite Planning & Preparation / Intention to exhibit. Najprej se morate registrirati, če se še niste, in sicer s klikom na gumb LOGIN/REGISTER. Tisti, ki so že registrirani, za oddajo namere prav tako kliknejo ta gumb.

    Potrdilo o oddaji namere boste dobili s povratno e-pošto.

    Svetujemo vam, da si ob zaključku postopka shranite PDF z vsemi podatki, ki jih boste navedli v prijavi. Pred tem lahko na 5. koraku (Please check your entries) preverite vse podatke, ki ste jih vnesli, in jih po potrebi popravite ali dopolnite.

  2. Ponudba prostora (Stand Space Proposal)
    Ponudba je sestavljena iz podatkov o razstavnem prostoru, cen (vseh obveznih elementov) ter skico prostora in skico hale. Ponudba ni obvezujoča za nobeno stran.
  3. Sprejetje ponudbe (Stand Space Acceptance) 
    Ko razstavljavec potrdi ponudbo iz točke 2, to pomeni, da se z njo strinja oziroma da jo sprejema. S tem se je zavezal, da bo z organizatorjem stopil v pogodbeni odnos ter potrdil, da je seznanjen s splošnimi pogoji (pogodbenimi določili) in tehničnimi smernicami.
  4. Potrditev prostora (Exhibit Confirmation) 
    Pogodba je sklenjena s trenutkom, ko organizator pošlje potrditev prostora. Razstavljavec je tako sprejet na sejem.

Odstop od pogodbe 

Če razstavljavec odstopi od pogodbe (odpove nastop), je dolžan poravnati celotno pogodbeno vrednost (če organizator ni mogel oddati prostora drugemu razstavljavcu) in stroške dekoracije prostora. Če organizator najde drugega razstavljavca, znaša strošek odstopa od pogodbe 25 odstotkov pogodbene vrednosti. Če organizator odda samo del prostora, je razstavljavec, ki je odstopil od pogodbe, dolžan za neoddani del prostora poravnati razliko do pogodbene vrednosti in 25 odstotkov vrednosti za oddani del prostora ter morebitne stroške ureditve praznega prostora.

Če želi razstavljavec zmanjšati razstavni prostor, veljajo za odpovedani del prostora pogoji za odstop od pogodbe.

Želite biti prvi obveščeni o novih sejmih?

Prijavite se na naše e-novice in spremljajte najnovejša obvestila in dogajanja.

Hvala za prijavo!

{{ errors.first('email') }}
{{ errors.first('terms') }}