VIVANESS / BIOFACH 2023 - statistični podatki
Število obiskovalcev
Število razstavljavcev
Neto razstavna površina
Bruto razstavna površina

Sejem je začel svojo uspešno pot kot del sejma BIOFACH, zdaj pa oba sejma že dolgo potekata vzporedno. Skupaj sta precej več kot le strokovni prireditvi s certificiranimi ekološkimi izdelki; v marsičem sta sinonim za odgovorno rabo naravnih virov, obema panogama pa postavljata smernice razvoja.
Razstavni program
• izdelki za nego kože
• izdelki za nego telesa
• izdelki za nego las
• dekorativna kozmetika
• dišave
• kozmetika za posebne potrebe (za sončenje, otroke, nosečnice in mlade mamice itd.)
• drogerijski izdelki (higienski izdelki za osebno nego, darilni seti, čistila itd.)
• surovine in aditivi za proizvodnjo naravne in organske kozmetike
• proizvodnja za druge blagovne znamke (pogodena proizvodnja), pakiranje
• storitve (strokovna združenja, certificiranje, založništvo itd.)
Ciljne skupine obiskovalcev sejma VIVANESS: pridelovalci in proizvajalci surovin za proizvodnjo kozmetike, proizvajalci kozmetičnih in toaletnih izdelkov, trgovina in distribucija, strokovnjaki na področju zdravega načina življenja, hotelska dejavnost, kozmetični saloni in centri dobrega počutja.
Spremljevalni program
VIVANESS Congress: Naravna kozmetika nadaljuje svojo uspešno pot, postaja vse bolj profesionalna, ob tem pa ostaja zvesta svojim koreninam. Kljub temu se trg spopada z določenimi izzivi. Na primer kako ustvariti in doseči nove ciljne skupine? Kako se trg razvija, kaj je gonilna sila razvoja in kaj ga zavira? Za obiskovalce sejma so predavanja brezplačna.
Novelty stand – predstavitev novosti
Breeze – predstavitev zagonskih podjetij (start-up) in malih proizvajalcev ter njihovih novih kreacij in svežih konceptov